vineri, 29 mai 2009

Un amestec ciudat

Paradoxal le auzeam respiratia,il simteam pe el deasupra lui sarutand-o patimas.Peretii deveneau tot mai subitiri,foite de sticla.Auzeam si vedeam tot.
Sau asta era doar in mintea mea?
Cine sunt ei oare?
Eu i am creat sau chiar exista?
Un pat lovit insistent de un perete alb ca de spital,apoi au urmat mangaieri indelungi pe covor.
El o ridica,ea isi incolaceste picioarele in jurul mijlocului lui,si se incuie in camera unde am dat o gaura cu mult timp in urma.
O sa i pot privi facand dragoste...ce alinare pentru un trup lipsit de trup.
Nici un sunet,observ cu greu cum ea il dezbraca cu stangacie,apoi el cu pasiune o dezbraca de haine si de inhibitii.
Lasand-o goala in mijlocul camerei,probabil era timorata.
Au urmat zgomotul a doua trupuri armonios impletite,un sir de vorbe neintelese,un ras timid,imediat topit in gemete.
Gafaitul licentios al unei tinere,probabil fara experienta.
La un moment dat gemetele au parut tot mai stinse,probabil tanara simtea aceea amortire,acel extaz al atingerii corpurilor goale,al inlantuiri a doua trupuri care se doresc,ii venea nespus de greu sa respire.
Patul suspina precum un animal ranit sub nesabuitele miscari ale celor doi,miscare la miscare,iubire la iubire.
In aceea camera,locuisem si eu odata,imi amintesc ca era plina de oglinzi.
Probabil isi priveau trupurile ciudat de diferite:diafan si opac contopindu-se.
Dupa o vreme in care pe ea nu o mai auzisem el,probabil, terminase la capatul unui sir de indoite stradanii gemand mai degraba de izbanda decat de placere
Inainte de a adormi am mai putut auzi cum radeau...probabil erau fericiti!
Il privesc cum o imbraca,cum ii aranjeaza fiecare fundita,suvita de par,o saruta si ies din camera
Iar eu deschid fereastra,iau o gura de aer si dorm asteptand
...visare!

5 comentarii:

kaLoo spunea...

schimb de link = sa facem schimb de adrese, tu ai acolo optiunea blogroll. si sa ma adaugi acolo!

adriana spunea...

buna...nici eu nu cunosc pe nimeni si cred ca nici ceilalti...ne cunoastem acolo...chiar as avea nevoi de ajutor...trimite-mi nr de tf la adriana.dardindar@gmail.com sa stabilim detalii...daca ai timp eu cred ca merita sa vii...

Unknown spunea...

Wonder Wall ... interesanta viziune. Imi place cum gandesti si in special cum scrii. tine-o tot asa!! bafta :D

yral0101 spunea...

merci mult

rashid spunea...

si mie la fel are o gandire frumoasa:X