joi, 28 mai 2009

Simt nevoia sa...

Simt nevoia sa impartasesc gandurile mele cuiva
Sa le las sa curga ca apa pe corpul meu
Simt nevoia sa mi las capul pe umarul cuiva
Nu pe canapea,nici pe o perna
Simt nevoia sa strang pe cineva in brate
Nu jucaria de plus,nici tigaia incinsa de pe aragaz
Simt nevoia sa plang,iar cineva sa mi stearga nasul
Sa mi adune lacrimile intr un borcan
Si sa mi dea sa beau dimineata pe stomacul gol
Simt nevoia sa stau in bratele cuiva si sa visez
Nu pe cimentul fierbinte,strapunsa de soare
Simt nevoia sa fiu mangaiata
Nu de ploaia,de iarba sau de vant
Simt nevoia sa mi se spuna vorbe dulci
Sa mi se culeaga flori de mai
Nicicand - sa nu te mai duci...

2 comentarii:

kaLoo spunea...

Salut, daca esti interesat de un schimb de link cu http://kaloo.info , astept raspunsul tau! O zi buna!

rashid spunea...

simt nevoia sa te cunosc simt nevoia sa te privesc simt nevoia sa te iubesc:D