marți, 10 martie 2009

Ma lovesc de...

Uneori cred ca viata mea este o minciuna,ca eu nu sunt copilul parintiilor mei,ca eu nu sunt prietena ta,nici verisoara,nici iubita ta.Nu cred in nimic din ce mi se intampla.Incerc sa aflu cine sunt eu,cine esti tu,cine e ea,cine sunteti voi,cine e el,cine suntem noi.Ma lovesc doar de chipuri imbracate de o goliciune sufleteasca,dezbracate de haine spirituale.Ma lovesc de minciuna si tradare,de egoism si epatare,de lasitate si grandoare.Ma lovesc de amintiri ce nu le pot uita,ma lovesc in garduri ce nu le pot sari,ma lovesc de propiul meu Eu.Cad in melancolie,izbucnesc in fericire,astept sa vina acel adevar al existentei.Sa l disesc,sa i sorb fiecare picatura,sa fiu Eu.
Zambesc!

Un comentariu:

Anonim spunea...

HI LARISA ITS ME GINO FROM USA IM JUST FINE DONT WORRY I TALD YOU USING THE MESSENGERS WHY OF MY ABSSENCES.. IM DOINH JUST FINE AND I HOPE YOU ARE DOING FINE TO.... I WOULD LIKE TO TALK TO YOU LATER END MORE OFTEN.. I LIKE YOUR PAGE I TRY TO READ IT .. I UNDERSTAND SOME LIKE 40% OF ROMANIAN,,, ITS LIKE SPANISH... REMEMBER IM SPANIARD BLOODED// WELL TAKE CATE LARISA... SI YOU FATTA LINDA!