luni, 25 aprilie 2011

Nervii iubirii

As vrea sa fiu un NERV,sa mi gasesc originea.
Lumea-ntreaga reprezinta originea aparenta;dar originea mea reala...?
Te iubesc pentru ca ai adus in viata mea si lacrimi si zambete.
Esti un calator prin lume,ce te ai oprit la inima mea si ai reusit sa descui poarta cu cheile iubirii.
As putea sa merg pe urmele pasiilor tai,asa cum tu strabati munti si vai,nopti si zile,tristeti si bucuri in cautarea mea,doar pentru a ti sopti cat de dor mi a fost de tine!
Te iubesc pentru ca tu esti originea mea!Tu esti nucleul iubirii la care ma opresc mereu.
Daca vei pleca,locul acela nu l va putea umple nimeni,nicicand
Voi purta doliu iubirii ce ti o port etern!

2 comentarii:

Emma spunea...

nice
ai inspiratie:)

Nicolae Munteanu spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=l1hF-VS1bGs&feature=player_embedded


,,La Rosa de los Vientos (Original) - Música Mágica,,