vineri, 2 ianuarie 2009

Sentimental

Cum sa renunt asa deodata la tine?! Cum?! M-am zbatut un an de zile Si am visat la momentul cand te voi mai tine in brate inca o data Si am sa te sarut pe buze Si Tu imi ceri acum sa plec?! Nu voi face asta asa din senin Deci...nu imi cere sa plec asa fara motiv Nu ma vinde altcuiva ca nu sunt o marfa E a mia oara cand iti spun ca nu te voi parasi Doar te iubesc.... Si tu... Te rog,sa nu ma uiti nicicand! Stii,iubita visez la ziua cand vom dormii impreuna Eu sa te tin in brate si tu sa dormi pe umarul meu Ce bine ma simt langa tine,iubitul meu! Va veni si acel moment Pana atunci vom dormi fiecare cu celalalt in gand Dar cineva fura timpul...s-a facut deja noapte Noapte buna,dragul meu!

2 comentarii:

Unknown spunea...

frumos mai e cand iubesti..:)

Anonim spunea...

ce poza superba..e k tien d superba:):*:*>:D<..
de versuri.. no comment..sunt.....doar atat:D