marți, 17 august 2010

The Expendables

The Expendables(Eroi de Sacrificiu) este filmul pe care,initial,am refuzat sa-l vad;desi persoana,care ma invitase,dornica sa i vada pe "cei mai tari actori" imi insirase o groaza de pro-argumente.
Filmul acesta trebuie vazut ca o parada a actoriilor de renume,unde fiecare reuseste sa-si expuna calitatiile avand propria-i lumina si umbra.
Eroii de sacrificiu nu trebuie vazuti doar ca niste mercenari,insetati de sange, de bani sau putere;acestia reusesc sa ne prezinte valori pur umane: prietenia si iubirea, pe un plan expolziv.
Filmul este dominat de replici de neuitat,care starnesc rasul:
"Eu sunt mic,de aceea eu merg mai mult pentru ca am pasii mai mici.Eu trebuie sa primesc mai multi bani pentru ca sunt mic,si ma lupt mai mult.....pentru ca sunt mic!".
"Numai un idiot se poate duce intr-o misiune ca aceasta","Cand incepem?" sau "Lasati-l el vrea sa devina presedinte!"
Finalul filmului este prezentat ca un cutit aruncat cu indemanare de o mana puternica in centrul cercului,in sensul profund destinul vietii.

Niciun comentariu: